Czujesz się zagubiony w temacie terminali płatniczych? Nie martw się – z każdym możliwym problemem czy wątpliwością możesz zgłosić się do firmy Elavon. Obsługa klienta stara się na bieżąco rozwiązać każdy problem, jak również opracowuje poradniki, które mają na celu zapoznać klientów z rozwiązaniami najbardziej nurtujących kwestii.
Biuro Obsługi Klienta (w skrócie BOK) to zestaw różnorodnych zasobów, które służą do bezpośredniej komunikacji między firmą a klientem. Najczęściej jest to część organizacji, która odpowiedzialna jest za kontakt z klientami za pomocą takich kanałów komunikacji jak telefon, e-mail czy SMS. Obsługa klienta Elavon to dział odpowiadający za rozwiązywanie problemów klientów poprzez prywatną rozmowę z nimi. Biuro Obsługi Klienta Elavon odpowie na wszystkie pytania, które mogą realnie wpłynąć na poprawę funkcjonowania Twojego przedsiębiorstwa. Dzięki temu całodobowemu rozwiązaniu poprawisz swoje wyniki sprzedażowe, a także szybko rozwiążesz wszelkie problemy związane z terminalami płatniczymi do obsługi transakcji bezgotówkowych.
Jak działa Elavon Biuro Obsługi Klienta? Wchodząc w zakładkę kontakt, która jest dobrze widoczna w prawym górnym rogu witryny, zostaniesz przeniesiony na stronę, na której możesz wybrać zagadnienie, w sprawie którego chcesz się skontaktować z firmą Elavon. Obsługa klienta została podzielona na trzy najważniejsze obszary:
Po wybraniu odpowiedniej zakładki zostaniesz przeniesiony na właściwą stronę, na której będziesz mógł wypełnić formularz służący do opisania Twoich potrzeb. Dzięki temu nasi konsultanci dopasują rozwiązanie do Twoich oczekiwań. Nie musisz czekać na infolinii ani przełączać się do innych działów w trakcie jednej rozmowy.
Jednym z rozwiązań zastosowanych przez firmę Elavon jest stworzenie strefy klienta, gdzie znajdziesz wszystkie niezbędne informacje i dokumenty, które pomogą Ci sprawnie przyjmować płatności kartowe. W ramach strefy klienta dostępne są takie narzędzia jak:
Obsługa klienta Elavon to kompleksowe rozwiązania, dzięki którym szybko uzyskasz informacje, a także rozwiążesz problematyczne kwestie, kontaktując się bezpośrednio z infolinią techniczną lub przedstawicielami firmy.