Ameryka

Stany Zjednoczone
Puerto Rico

Europa

Dania
Niemcy
Irlandia
Norwegia
Polska
Szwecja
Wielka Brytania
Hiszpania

Ameryka

Stany Zjednoczone
Puerto Rico

Europa

Dania
Niemcy
Irlandia
Norwegia
Polska
Szwecja
Wielka Brytania
Hiszpania

Płatności dla hoteli

Współpracujemy z partnerami znanymi w branży hotelarskiej. Zapewniamy rozwiązania, które łatwo zintegrować z tymi, które już są w Twoim hotelu. W zależności od potrzeb, dostarczamy również zaawansowane technologicznie niestandardowe systemy płatności.

Ochrona danych gości i hotelu

Pomożemy Ci uzyskać zgodność ze standardem PCI DSS ustanowionym przez organizacje kartowe. Dzięki szyfrowaniu danych, preautoryzowanym płatnościom, kontroli dostępu i raportowaniu w czasie rzeczywistym, dane płatnicze są chronione przed naruszeniem, a Twój hotel – przed konsekwencjami ich wycieku i oszustwami. 

Płatności w walutach

Wiesz, jak działa usługa dynamicznego przeliczania walut (DCC)? Goście z zagranicy mogą zapłacić w rodzimej walucie. Widzą na terminalu dokładną kwotę w swojej walucie, kiedy dokonują płatności. Potem łatwiej znajdują ją na wyciągu bankowym. Ty masz mniej reklamacji i obciążeń zwrotnych. 

Hotele z całego świata, które nam zaufały

Hilton
Accor
IHG
Motel 1
Best Western Hotel
City Park Hotel
Leonardo Hotels

Kompleksowe rozwiązania płatnicze dla hoteli

  • Wszystkie najpopularniejsze metody płatności, zarówno ma miejscu, jak i online
  • Dynamiczne przeliczanie walut – wybór płatności: w PLN lub walucie karty
  • Preuatoryzacja – zabezpieczenie płatności na karcie już przy tworzeniu rezerwacji  
  • Płatności w dowolnym miejscu w hotelu: w recepcji, w restauracji, w barze, w spa
  • Najwyższe standardy bezpieczeństwa zgodne z PCI DSS
  • Szybki zwrot środków na konto – już następnego dnia roboczego
  • Raportowanie na bieżąco i możliwość analizy danych  - łatwiejsze decyzje biznesowe

"Rozwiązania Elavon wspierają nie tylko pracę w recepcji, spa i restauracjach, ale pomagają podejmować decyzje biznesowe."

 Wojciech Budzowski, Dyrektor Generalny, Nosalowy Dwór Resort & SPA

Płatności na terenie hotelu

Płatność w recepcji

Płatności w recepcji

Zarządzaj preautoryzacjami od gości, aby zabezpieczyć rezerwacje – i chronić swoje dochody.

Płatność w restauracji

Płatności przy restauracji

Przyjmuj płatności przy stolikach w restauracji czy kawiarni, a większym grupom umożliwiaj dzielenie rachunku.

Płatności w ruchu

Płatności w spa, w ogrodzie

Nie przerywaj błogich chwil wypoczynku. Klienci docenią, że obsługa przyniesie terminal i będą mogli zapłacić od ręki.

Korzystaj z naszych rozwiązań i zarządzaj hotelem lepiej

Recepcja

Rezerwacje, przeliczanie walut, preautoryzacje i ekspresowe wymeldowanie. Wszystko, aby dbać o wypoczynek i komfort gości od początku do końca pobytu.

Strefy dla gości

Płatności realizowane w różny sposób i różnymi kanałami? Gdy zapewnisz łączność w całym hotelu, goście będą mogli zapłacić niezależnie od miejsca pobytu.

Restauracja

Przyjmuj zamówienia w restauracji i wysyłaj je do kuchni. Pozwól gościom zapłacić w dowolny sposób przy opłacie za pokój lub przy stoliku – i podzielić rachunek.

Biuro

Śledź sprzedaż, planuj i usprawnij rozliczenia na koniec dnia. Raportowanie w czasie rzeczywistym, nawet w przypadku sieci hotelowej, pomaga zapanować nad budżetem.

Eventy i uroczystości

Wesela, integracje firmowe, wydarzenia społecznościowe. Nasze rozwiązania ułatwiają zarządzanie płatnościami dla dużych grup, śledzenie transakcji i płatności w walutowe.

Bezpieczeństwo płatności, monitorowanie ich i wsparcie dla hoteli

  1. Nasza bramka płatnicza płynnie zintegruje się z Twoją stroną internetową. Szybko i bezpiecznie przyjmiesz płatności wykonywane wszystkimi najpopularniejszymi kartami i portfelami cyfrowymi.

    Nasza bramka płatnicza płynnie zintegruje się z Twoją stroną internetową. Szybko i bezpiecznie przyjmiesz płatności wykonywane wszystkimi najpopularniejszymi kartami i portfelami cyfrowymi.

  2. Przyjmuj rezerwacje przez telefon i korzystaj z Wirtualnego Terminala, by goście mogli za nie zapłacić. Wirtualny Terminal generuje link URL, który możesz wysłać klientowi e-mailem lub SMS-em. Gdy kliknie link, może zapłacić.

    Przyjmuj rezerwacje przez telefon i korzystaj z Wirtualnego Terminala, by goście mogli za nie zapłacić. Wirtualny Terminal generuje link URL, który możesz wysłać klientowi e-mailem lub SMS-em. Gdy kliknie link, może zapłacić.

  3. Rozwijaj i wzmacniaj swoją markę dzięki systemom, które są jednolite we wszystkich obiektach i zintegrowane. Twórz raporty ze wszystkich witryn Twojej sieci i lepiej planuj swoją działalność.

    Rozwijaj i wzmacniaj swoją markę dzięki systemom, które są jednolite we wszystkich obiektach i zintegrowane. Twórz raporty ze wszystkich witryn Twojej sieci i lepiej planuj swoją działalność.

  4. Poznawaj strukturę wydatków, odkrywaj wzorce zachowań klientów, śledź źródła przychodów. Porównuj wyniki obiektów w swojej sieci. Efektywnie zarządzaj firmą z naszym portalem do raportowania online - Elavon Connect. 

    Poznawaj strukturę wydatków, odkrywaj wzorce zachowań klientów, śledź źródła przychodów. Porównuj wyniki obiektów w swojej sieci. Efektywnie zarządzaj firmą z naszym portalem do raportowania online - Elavon Connect. 

"Nasza działalność jest prowadzona we Włoszech, jednak 90% naszych przychodów pochodzi od klientów międzynarodowych. Dlatego wolimy współpracować z globalnym graczem, jakim jest Elavon."

Elena De Santis, dyrektor finansowy, Sheraton Lake Como Hotel

Historie naszych klientów

Nosalowy Dwór Resort & SPA

Z Elavon obsługa płatności jest bezproblemowa na każdym etapie: od rezerwacji do wymeldowania

Sheraton Lake Como hotel

Ten luksusowy czterogwiazdkowy hotel, z zapierającymi dech w piersiach widokami na jezioro Como, jest klientem Elavon od 2019 roku.

Z wyspy na wyspę w Wenecji

Od słynnych kanałów po miejskie drogi i koleje. Jak technologia zbliżeniowa sprawia, że podróż szlakiem weneckich wysp jest łatwiejsza niż kiedykolwiek.

Więcej artykułów

Bądź częścią czegoś większego

Podczas gdy niektóre hotele funkcjonują pojedynczo, inne zyskują na sile działając razem. Rozumiemy to i potrafimy zaspokajać potrzeby zarówno niezależnych hoteli, jak i większych, sieciowych marek.

Jak zachęcać do bezpośrednich rezerwacji?

Wyniki naszych badań pokazują, że do bezpośrednich rezerwacji można skłaniać na cztery sposoby: atrakcyjną ceną, wymiernymi korzyściami, łatwością obsługi i „spokojem ducha”. 

Rosnąca popularność portfeli cyfrowych

Cyfrowe portfele są na fali wznoszącej! W całej Europie to najpopularniejszy sposób płacenia podczas zakupów online.

Bądźmy w kontakcie

Wypełnij formularz lub zadzwoń.

Zostaw kontakt!

Oddzwonimy, by poznać Twoje potrzeby

Zgoda na kontakt

Zaznacz, w jaki sposób możemy się kontaktować. To ważne. Bez tego nic nie zrobimy

Nie obawiaj się o dane. Przetwarzamy je zgodnie z naszą Polityką Prywatności.

Your Order
  • Qty:

    X

    Delete Product