Ameryka

Stany Zjednoczone
Puerto Rico

Europa

Dania
Niemcy
Irlandia
Norwegia
Polska
Szwecja
Wielka Brytania
Hiszpania

Ameryka

Stany Zjednoczone
Puerto Rico

Europa

Dania
Niemcy
Irlandia
Norwegia
Polska
Szwecja
Wielka Brytania
Hiszpania

Z Elavon znacznie łatwiej jest się rozwijać i dbać o zadowolenie gości

Nosalowy Dwór Resort & SPA to nowoczesny kompleks hotelowy w Zakopanem składający się z 4 luksusowych obiektów z 400 pokojami dla 1200 gości. Zarząd spółki poszukiwał partnera do obsługi płatności i rozwiązań, które usprawniają ich przyjmowanie, zapewniają gościom komfort płacenia, ułatwiają zarządzanie tak dużym obiektem oraz jego rozwój. Wybór padł na Elavon – kompleksowa oferta firmy odpowiadała w 100% potrzebom hotelu.
 

Nowoczesne rozwiązania płatnicze

Z Elavon obsługa płatności jest bezproblemowa na każdym etapie: od rezerwacji do wymeldowania – mówi pan Tomasz Bursztynowicz, Dyrektor Pionu Hotelowego, Nosalowy Dwór Resort & SPA. – Terminale mają funkcje stworzone specjalnie dla hoteli. Preautoryzacje i możliwość ich odwoływania z poziomu terminali oraz przyjmowania płatności kartą przez telefon i e-mail zapobiegają stratom.

Duży wybór metod płatności i bezpieczeństwo transakcji

Klienci korzystający z restauracji, basenu i spa chcą płacić szybko i tak, jak im wygodnie. Mogą to robić zbliżeniowo, kartą lub smartfonem, a na terminalu dodać napiwek – podkreśla pan Radek Fischbach, Dyrektor Gastronomii, Nosalowy Dwór Resort & SPA. – Zagraniczni goście cenią sobie możliwość zapłaty w swojej walucie dzięki DCC – dodaje. – Dane z kart naszych gości są właściwie chronione. Elavon je szyfruje i przechowuje na swoich serwerach.

Kompleksowe raportowanie online

Korzystamy z portalu Elavon Connect. Wszystkie dane o płatnościach kartowych zgromadzone są w jednym miejscu. Na ich podstawie można na bieżąco tworzyć dowolne raporty i analizy, a to bardzo pomaga w podejmowaniu decyzji biznesowych – mówi Wojciech Budzowski, Dyrektor Generalny, Nosalowy Dwór Resort & SPA. – Odkąd współpracujemy z Elavon, spadła również liczba reklamacji chargeback.


Wsparcie 24/7 i opiekun klienta

Elavon zapewnia kompleksową obsługę, indywidulane podejście, pomoc techniczną i bezpłatne szkolenia. Nasz opiekun zna specyfikę naszej pracy i nasze oczekiwania. Otrzymujemy wsparcie, zawsze gdy tego potrzebujemy – dodaje Tomasz Bursztynowicz – a dzięki temu możemy skupić się na potrzebach naszych gości.

Efekty współpracy z Elavon

W ciągu kilkunastu lat z małego hotelu staliśmy się największym obiektem w regionie, z unikatową infrastrukturą, atrakcyjną dla gościa indywidualnego i dla sektora MICE – podsumowuje Wojciech Budzowski. – Nadal chcemy się rozwijać. Z Elavon jest to zdecydowanie łatwiejsze.

Share:
Your Order
  • Qty:

    X

    Delete Product