Gdy oferujesz DCC, zagraniczni klienci płacą chętniej, bo widzą kwotę transakcji w rodzimej walucie. Często mają zasobniejsze portfele, więc wydają więcej. Twój zysk? Większa sprzedaż i mniej reklamacji zwrotnych. Klientom łatwiej odnaleźć transakcję na wyciągu z karty i zidentyfikować płatność.
Poza tym każda zrealizowana transakcja DCC to dla Ciebie rabat: mniejsze koszty procesowania, a więc więcej pieniędzy w firmie. Oferujemy w DCC ponad 80 walut. Im jest ich więcej, tym więcej transakcji DCC możesz przeprowadzać. I tym więcej zyskujesz.
Gdy zagraniczny klient płaci kartą osobiście lub online, DCC wykrywa walutę karty. Klient może wybrać, czy chce płacić w tej walucie, czy w PLN.
Na terminalu czy też na stronie (przy płatności online) klient widzi kwotę transakcji w obu walutach, kurs wymiany i prowizję. Wybiera walutę i płaci.
Na paragonie/ elektronicznym potwierdzeniu płatności jest cena w walucie karty. Na wyciągu z karty również. Klient może rozpoznać wydatek. Ryzyko obciążenia zwrotnego maleje.
W portalu Elavon Connect możesz śledzić międzynarodowe transakcje. Wykorzystuj do tego raporty i zestawienia transakcji. Widzisz, ile okazji do DCC się pojawiło, a ile płatności z DCC realizowano i w jakiej były walucie. I możesz zwiększyć ich liczbę.
Masz dane z każdego terminala i ze strony www lub e-sklepu. Możesz podszkolić personel, aby skuteczniej oferował klientom DCC. Mamy dla Ciebie materiały szkoleniowe. Możesz sprawdzić, skąd pochodzą klienci, i np. zapewnić obsługę w ich języku. Możesz dostosować ofertę do największej grupy zagranicznych klientów.
DCC pozwala gościom luksusowego Sheraton Lake Como, światowej sławy włoskiego kurortu, cieszyć się możliwością wyboru, w jaki sposób chcą płacić.
Koszt stworzenia sklepu internetowego wynosi od kilkuset do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych. Skąd wynika tak duża rozbieżność w wycenie?
Osiem głównych powodów porzucania koszyków w Polsce, pozwalających zrozumieć jak unikać utraty klientów
Wypełnij formularz lub zadzwoń.